Willen jullie weten welke stukken we allemaal gaan spelen …

Wel dat zijn de volgende:

 

PAUZE

 

 

En dan mogelijk nog een Bisnummer … jaja het gaat weer mooi worden!

 

 

[important]

ZIE DAT JE ER BENT HE, kaarten nu reeds verkrijgbaar via onze muzikanten of reserveer je kaarten via mail (gebruik ons contactformulier !!!

In voorverkoop betaal je 5 euro, koop ze aan de kassa en betaal 7 euro!

[/important]

affiche 2012

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie-instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies. Volledig volgens de geldende GDPR-wetgeving worden alle informatie, formulieren en bestellingen enkel gebruikt en bijgehouden voor de tijd dat ze nodig zijn en daarna verwijderd. Wij delen uw gegevens nooit met derden.

Sluiten