Het eerste weekend van oktober is het zoals de traditie het voorschrijft Molenhoek Kermis aan de Statie. Net zoals het dan ook keer op keer mosselen zijn van onze fanfare gekent onder de naam MOsseLENHOEK KERMIS. Iedereen die wil, kan komen smullen van de lekkerste mossen, het heerlijkste stoofvlees of waarom ook niet gewoon omdat onze frietjes steeds zo lekker zijn.

Ben je aktief op facebook, laat dan even via ons evenement weten of je erbij bent, nodig gerust ook al je vrienden uit. Hoe meer reclame via deze weg hoe beter!

Ook aan de zoetebekken wordt gedacht, ijsjes en rijstpap. Voor de kinderen zijn er ook curryworsten.

Zaterdag vanaf 16u30 en zondag reeds vanaf 12u00 (tot als de mosselen op zijn!)

Tot dan en alvast smakelijk eten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie-instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies. Volledig volgens de geldende GDPR-wetgeving worden alle informatie, formulieren en bestellingen enkel gebruikt en bijgehouden voor de tijd dat ze nodig zijn en daarna verwijderd. Wij delen uw gegevens nooit met derden.

Sluiten